إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

استفسار

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• استفسار

السلام عليكم ياحبايبنا وطولت منكم المرة دي عندي استفسار وياريت تدوني رايكم بسرعة
    في كورس pathology عاملاه وزارة الصحة للاطبا وخريجي المختبرات الطبية وانا خريجة مختبرات طبية ادخل الكورس وحاستفيد منو شنو
    مع العلم انا في السودان

slam alekum
    if u are intersted i adveice u to enter the course ofcourse u will benifet a lot
    each lab spacilist should had a good knowledge of the principles of pathology
    i had this course during my post graduated studies in sudan universtiey
    and belive me u will enjoy it very much and it will inceases your view so that your lab reports will be linked with a good knolwadge of pathological condition
    ]haythumy:sm178:

كتر خيرك كتير علي النصيحة

مهم للغايه لو ما كان مهم لشو عملتوا وزاره الصحه بس انا اكره شيء اسمو دورات او مؤتمر لانه البعض يتفلسف ويتكلم كتير وما بيعطي المطلوب واتمنالك التوفيق تقبلوا مروري اخوكم كنت ميتا بس الان عايش هههههه
        RIP

اود ان اوضح الكورس طلع ماتابع لوزارة الصحة

whatever my sister i recommend u to join it because its very important it will be about;cell injury,inflamationes,circularetey disorders and malignancies thats the most important topices
            my brother KONT MAEETA u are welcome and thank u for your comment and i suggest u chang your name to i am alive and to be more optimistic because nothing in life worth it and all of us are just guests:sm170:
            ]haythumy:sm178:

شكرا اخوي الغالي بارك الله فيك
              اما بالنسبه للاخت ناسكه انت لازم تروحي ناسا عشان تعيشي بالمريخ (ههههه) ليش مو داله طريقج روحي استفيدي ممكن تلاقي عباره مهمه تفيدك مدى الحياه لان الحياه مبنيه على قواعد
              RIP

كلامك جميل وشكر ليكم كلكم بس انا خلاص صرفت نظر عشان حاجات كتيرة

يعمل...
                X