إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

نتائج تحاليل الهربس؟؟؟؟DR:moz&dr.prestige

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

شكرا جزيلا يا دكتور وانا اسف للاطاله بس زي مانت عارف اهم سبب في العلاج الراحه النفسيه عشان كذا انا لجأت لكم ...عموما انا قررت ماعاد اسوي اي تحاليل لانه ماوراها فايده .. وانا انسانه مؤمنه ومستقيمه ولا اعرف الغلط والمؤمن مصاب ومبتلى الله يشفيني ويشفي جميع المسلمين يارب ..اللهم اجعل لنا من ازواجنا واولادنا قرة اعين ..جزاكم الله كل خير................

صحيح اختي العلاج النفسي هيا اساس كل شي تمام اما بالنسبه للهربس لاتخافي ومارسي حياتك بشكل طبيعي ومافيه مشاكل ان شاء الله وتقدري تمارسو الجماع بشكل طبيعي لكن اهم شي النضافه الشخصيه مثل ماقلت لكي والحرص الشديد عن تجنب الضغوط النفسية

شاكره للجميع الله يعطيكم العافيه ........

:sm188::sm188::sm188::sm188::sm188::sm188::sm188:: sm188::sm188:

كلام الدكتور موز 100% سليم مين وثاني شئ igm غير دقيق شوف كلام الدكتوره
            The test you want to pay attention to is the IgG only. You are having sex only with your husband, right? If your husband is negative and he is your only partner, then you can see that the IgM is falsely positive, which it is known to be. I'm so surprised that the ID doc didn't know about the troubles with this tests and would even run it. I totally agree with your PCP that you don't have herpes. You need to stop testing for herpes because unless you have a new partner or your husband does, there is no way you could have or get genital herpes.

يعمل...
            X