إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

علوم بورسعيد تفتح تخصصا في التحاليل المعمليه

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

يعنى لو حضرتك بتسأل على التصنيف كونك اخصائى تحاليل طبيه فأنا بعد البكالوريوس ميكرو بيولوجى وكيمياء عملت دبلومة الكيمياء الحيويه وبعدها سجلت فى نقابة العلميين اوبيسموها نقابة المهن العلميه وعملت شهادة قيد اخصائى واستخرجت كارنيه من النقابه وفيه التصنيف اخصائية تحاليل طبيه

كده انا فهمت السؤال ورديت على حضرتك ولا ايه المطلوب؟؟؟؟؟؟

يبقى سؤال واحد هو إن تخصصي ميكروبيولوجي فقط وليس معه تخصص كيمياء حيوية أو كيمياء فهل أحتاج لمعادلة كيمياء قبل الدبلومة واريد أن توضحي لي .. حضرتك عملتي الدبلومة فين

شكرا للمعلومة
        قال الشافعي رحمه الله
        طلبنا ترك الذنوب فوجدناه بصلاة الضحى . وطلبنا ضياء القبور فوجدناه في قراءة القرآن . وطلبنا عبور الصراط فوجدناه في الصوم والصدقة . وطلبنا ظل العرش فوجدناه في محبة الصالحين
        يارب اجعلني ممن لايحب الا فيك، ولا يبغض الا فيك

المشاركة الأصلية بواسطة mohamed naeem مشاهدة المشاركة
          يبقى سؤال واحد هو إن تخصصي ميكروبيولوجي فقط وليس معه تخصص كيمياء حيوية أو كيمياء فهل أحتاج لمعادلة كيمياء قبل الدبلومة واريد أن توضحي لي .. حضرتك عملتي الدبلومة فين
          لا بص حضرتك دبلومة الكيمياء الحيويه ممكن اى قسم بياخدها عادى كان ليا زمايل من قسم حيوان وقسم نبات واقسام تانيه كتير عادى ممكن تعملها مافيش مشكله

انا عملتها فى الزقازيق من سنتين تقريبا وحضرتك لازم تسأل بردو قبل ما تقدم

ربنا يوفقك يا رب

شكراً كثيراً لحضرتك..
            ومعلش أنا برد متأخر لاني لسة شايف الرد حالاً لأن عندي حالة وفاة:sm184: ومكنتش فاضي خالص ادخل للمنتدى
            بشكر حضرتك مرة ثانية...

المشاركة الأصلية بواسطة mohamed naeem مشاهدة المشاركة
              شكراً كثيراً لحضرتك..
              ومعلش أنا برد متأخر لاني لسة شايف الرد حالاً لأن عندي حالة وفاة:sm184: ومكنتش فاضي خالص ادخل للمنتدى
              بشكر حضرتك مرة ثانية...
              الشكر لله وحده

البقاء لله

يعمل...
              X