إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

امتحان هيئة صحة أبوظبي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

الامتحان لم يحدد بعد لكن ان شاء الله لو في جديييد هتكونو ال من يعرف وشكرا

دينا ربنا يكون معاك ان شاء الله ومعانا انا جايه امتحن في دبي تبع الوزارة وعايزة اعرف لو في شخص امتحن قريب وعن الاسئله انا تخصصي مايكرو

يادينا امتحان هيئه دبي جنرال ولا تخصص عندك فكرة

السلام عليكم شباب وتسلمى يا دينا على المعلومات وربنا يكرمك ويكرمنا جميعا بالنجاح والتوفيق وبالنسبة لامتحان الوزارة مايكرو الامتحان يحتوى على بكتريولوجى ومايكولوجى وفايرولوجى وباراسايتولوجى اما بالنسبة لامتحان هيئة دبى ما متأكد لكن على ما اعتقد فى التخصص فقط.

شكرا لكم علي هذه المناقشة الجميلة
            الأخت دينا ربنا يوفقك في الإمتحان
            بسأل هل أمتحنتي؟ أم لا
            وحاولي تستفسري من كل الكتب اللي يمكن نعتمد عليها في الإمتحان
            yousif

التحيه للزملاءوالزميلات بالمنتدي
              سؤالي ليكم عن مواعيد امتحانات دبي moh.doh
              وجزاكم الله خير

محتاجه تفاصيل اكترعن doh مع العلم تخصصي هيماتولوجي

السلام عليكم , التحيه لكل الاعضاء وخاصة ديناو بسالك مافي جديد عن الامتحان

للاسف انا متابعه على النت و لسه ما نزلو و لا حددو الامتحان ممكن تتابعي انتي برضو
                    pearsonvue.com/haad
                    available test press at this

فعلا جدول الامتحان لسة ما نزل فى النت وتأخر عن المعتاد رغم انو معظم التخصصات نزل الجدول بتاعهم

شكرا دينا و مجاهد , انشاء الله ح اتابع

بالنسبة للاخت سماح امتحان moh انتهى التسجيل يوم 10/2 المضى والامتحان يوم 21 4 /2 اما بالنسبة لل doh اعتقد انو كل اسبوع فى امتحان على حسب اقدمية التسجيل .

امتحان وزاره دبي اتحدد خلاص و تقريبا خلص التقديم و امتحنو بس الهيئه حقت دبي غير بتمشي تقدمي الورق باليد و بتنزلي الاستماره من النت من موقع الهيئه و بتمليها و بتاخديها مع ورقك ليهم و مع السمعتو ان الامتحان ساهل جدا و غير معقد

االسلام عليكم
                              انا رحت هيئة دبي ونفس كلام الاخت دينا وبالنسبه لي امتحان الوزاره لازم معادلة الشهاده الجامعيه في التعليم العالي

بالتوفيق للجميع يارب ودعواتنا لكم بالنجاح والتوفيق ان شاء الله
                                انا ان شاء الله هكون في الأمارات دبي شهر مايو يارب استفيد من تجاربكم في الأمتحانات والتصنيف لأن امتحانات الأمارات يقال انها اصعب بكتير من امتحانات السعوديه وهل الترخيص الطبي السعودي لايفيد هناك مطلقا لأني قرات من فتره ان تصنيف دول مجلس التعاون يعفى من الأمتحان التحريري ويكتفى بالشفوي فقط
                                هل هذا صحيح ارجو افادتي وشكرا
                                ودعواتنا لكم مره اخرى بالتوفيق والنجاح وسهوله الأمتحانات ان شاء الله

يعمل...
                                X