إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اخنبار الهيئه ومصايبو

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اخنبار الهيئه ومصايبو

السلام عليكم انا اخصائية مختبر امتحنته الهيئه يوم29\9\2011 كان الامتحان الحمدلله ساهل بس للاسف الشديد دخلته الامتحان وكتبته اسمي غلط مفروض اول اكتب اسم العائله ثم اسم الوالد ثم اسمي في حد عندو فكره اذا الحاجه دي بتضرني ارجو الافاده

ألف ألف ألف مبروووووووووووووووك نجآحـــك خيتــوووو ،،
    و عقبآل الوظيفة في القريب العآجل ،،
    للأسف الشديد ما عندي معلومة بس انتي اتصلي ع المعهد اللي امتحنتي فيه أو اتصلي ع الهيئة و ان شاء الله خير .

اختي ندى الغامدي النتيجه لسه ماظهرت بس ده فال حلو انشاءالله اكون ناجحه مع انو الاسئله ساهله بس انا لخبطته شويه انا تخصصي امراض دم انتي ايه تخصصك

ان شالله ماحياثر لانو اصلا الاسم موجود الا لو هم عايزين يخلقو مشكله من مافي انا كمان امتحنتا امراض دم وكانت الاسئله نص ونص كده
        :sm182:
        قل لاحولا ولا قوة الا بالله
        اكيييييييييد انزرعت لك نخلة في الجنه
        حاول ان تكثر من الزرع الان لتحصد غدا مازرعت

الله ييسر أمرك و بالتوفيق ان شاء الله ،، و فالك النجاح ،، بكالوريس مختبرات طبية

السلام عليكم
            الف الف الف مبروك النجاح
            بس ممك تقولينا زاكرتي من فين انا اخصائيه ميكروبيولوجي
            ولك جزيل الشكر

ياجماعه والله اشكركم لانكم فولتو علي بالنجاح والنتيجه لسه ماطلعت انا اخصائية امراض الدم وقريت من اسنشيل هيماتولوجي

السلام عليكم أختي نجلاء طالما قريتي من إسنشيال فمبروك النجاح لأنه أغلب الأسئله بتجي منه
                أنا امتحنت في الفتره الماضيه شهر 6 ونجحت الحمدلله وعقبالكم

تفاءلو بالخير تجدوه ..
                  ودي يانجلاء ألف مبروك انشاء الله مقدما عقبال مانبارك ليك النجاح قريب انشاء الله

بالنسبة للاسم ما أظن إنهم يتمسكو في الحاجة دي كتير , إذا كنتي من اهل الرياض فأبشرك رئاسة الهيأة هنا ناس ممتازين جدا ومعاملتهم رااااقية

سؤالي ليك وللاخت Pretty - cat : سمعت بان المتخصص مايكروبايولوجي و هيماتولوجي تصنيفهم حيكون أخصائي في التخصص فقط وإن امتحانهم كتابي.. هل الكلام هدا صحيح ؟
                  أبوي قال لي .. لا توقـّع على شي ما تعرفه

يعمل...
                  X