إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اسئلة اختبارات الهيئة السعودية للتخصصات الصحية (اخصائي مختبر)

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

اخى محمد بما انك مصرى بقى زى ههههههه يعنى ابن بلدىى ربنا يكرمك فهمنى بقى انا فى الاحساء وعايزه اشتغل قولى اعمل ايه يعنى في اجرأت لازم اعملها وفيه امتحانات فهمنى على كل حاجه لانى والحمدلله ميحه ههههه وايه نظام الامتحانات دى واقدم فيها ازاى يا ريت ترد عليا وانت دبلومه تحاليل جامعه ايه انا اخذتها من شبين الكوم

اتشرف بيكى اختى العزيزة

لا تقلقى الموضوع بسيط جدا والاختبارات موجود معى نماذج لايخرج منها الاختبار انشاء الله. انا معى دبلومة الاسكندرية وبعمل ماجستير ايضا.انا متواجد ببريدة بالقصيم.

الحمد لله عندى طلاب دخلوا الاختبار ونجحوا الحمد لله وتوفر لدى اسئلة جديدة من اسئلة الهيئة سوف انزلها على المنتدى قريبا انشاء الله .د.الجنزورى محاضر بالاكاديمية الدولية

ياريت ربنا يكرمك انا عايزه الامتحانات دى ضرورى ومعلش الامتحانات دى اللى هم بيسموها البرموترك وتصنيفنا الوظيفى هنا هيبقى ايه وميرسى كتير لردك

معلش يا دوكتور انا اسفه انى بتقل عليك بس انا عايزه اعرف الامتحانات دى على حسب تخصص كل واحد ولا هى عامه للكل وهل هى انجليزى ولا عربى وكمان انا بجد محبطه لان حاسه انى مش هعرف اجاوبها لانى شوفت اسئله هنا وكانت صعبه قوى وفى حاجات احنا درسناها بس مش فاكره فيها حاجات شكلى كده هرجع لذاكر تانى ياريت تفدنى بجد لو عندك اسئله او مراجع مفيده تقولى عليها وجزاك الله كل خير

الله يخليكو حد يفهمني انا مصرية ومعايا بكالوريوس علوم كمياء خاصة وبعدين اخذت دبلومة كمياء حيوية تحليلة اتصنف ايه في الهيئة السعودية فنية ولا اخصائية حد يرد عليا

شكرا جزيلا

الله يعينكم احسن شي تسالوا الهيئه نفسها

ياجماعه الخير مين يسال الاستاذ ربيعه موظفين من 15 سنه مختبر وعندي رقم بوزاره الصحه واعمل في قطاع خاص اعطوني لقب فني مختبر وللحين ما اختبرت شوفتو مهزله كده يعني نسيت المذاكره

أنا خريجة كلية المختبرات الطبية قسم الأحياء الدقيقة بكالوريوس من جامعة السودان للعلوم ودي امتحن امتحان الهيئة وبسأل هل الإمتحان تخصص؟ او في كل التخصصات...
                      :sm199::sm199::sm199::sm199::sm199:
                      همس الحنين:more43:

عندى امتحان كمان اسبوعين

باللة عليكم امتحانى باقى علية اسبوعين
                        وعايز نماذج امتحان الهيئة كاخصائى مختبر تخصص ميكرو بيولوجى عاجلا لان دية فرصتى الاخيرة فىالامتحان

اللى عندة اى نماذج يرسلها الى باالله عليكم على
                          e.mal : red.sea_2008@yahoo.com
                          او يتصل بى على الجوال
                          0557902257
                          او يبعتهالى على العنوان
                          / مدينة الوجة مستوصف الامل حى الخالدية صندوق بريد 65

باللة علي ياخى فى الله ابعتلى النمذج اللى عندك فى اقرب وقت
                            وانا رسالتك على emali بالله عليك يا اخى alganzory alganzory

استنا منكم رد الان لو حد موجود على الموقع

يا زهرة الياسمين بالله عليكى لو عندك امتحانات ارسليها لى فى اسرع وقت

يعمل...
                                X