إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اسئلة اختبارات الهيئة السعودية للتخصصات الصحية (اخصائي مختبر)

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

:sm174::sm174::sm174:
    الحمد لله نجحت وعقبال جميع الزملاء يارب

:more61::extra59:
      والله فرحت لك اوى
      ادعى لى انا كمان

الف الف مليون مبرووووووووووووووك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
          انا متخرج احياء دقيقة وارسلت اوراقي هيئة التخصصات الصحية وصنفوني فني ليه ودي اعرف انااخصائي اذا ممكن وفضلا ياشباب ابغى اعرف الاختبار بالعربي او الانخليزي وابغى نموذج اختباري بعد اسبوع الرد على لايميل وشكرا

السلام عليكم

يا جماعة ممكن الاسئلة حد يقول عليها انا علوم 2005 وعملت دبلومة كيميااء حيوى ولسه مخلص ماستر ميكروبيولجى يا ترى دة ف السفر هايعملونى كااخصائى ولا ايه ارجو الافادة

لو سمحت ربنا يجزيك خير انا معايا بكالوريوس علوم قسم كيمياء حيوي ومعايا دبلومه محتاج نماذج الاختبارات دي ضروري ولك جزيل الخير

معلش يا زهرة الياسمين انا عايزه افهم انا خريجة علوم ومعايا دبلومه هاتخصص ايه ومحتاجه نماذج الامتحانات افيديني جزالك الله خير

المشاركة الأصلية بواسطة سمر صلاح مشاهدة المشاركة
                  لو سمحت ربنا يجزيك خير انا معايا بكالوريوس علوم قسم كيمياء حيوي ومعايا دبلومه محتاج نماذج الاختبارات دي ضروري ولك جزيل الخير
                  للحاصلين على شهادات مصرية
                  بالنسبة لكلية العلوم والحاصلين على دبلومة
                  دول بيتصنفوا حسب التخصص لاخصائى مختبر بس بشروط:
                  1 - لو حاصل على بكالوريوس ميكروبيولوجى لازم تكون الدبلومة ميكرو برضه يعنى نفس التخصص ولو حاصل على بكالوريوس كيماء حيوية لازم الدبلومة تكون كمياء حيوية برضه نفس التخصص
                  2- لازم يعدى على الشهادات الى معاه سنتين خبرة
                  ويا ريت متغلطوش غلطتى انا حاصلة على بكالوريوس علوم قسم كمياء وميكروبيولوجى ودبلومة كمياء حيوية من جامعة اسكندرية يس رخصت فنية ميكروبيولوجى لانهن مرضيوش بتخصصين مختلفين وخيرونى بانى اما ارخص فنية ميكروبيولوجى او فنية كمياء حيوية

يعمل...
                  X