إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مصريه بالاحساء

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مصريه بالاحساء

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لوسمحتوا انا جديده هنا فى المنتدى ومصريه بس مقيمه هنا فى الاحساء عايزه اعرف مختبرات او مستشفيات بتطلب اخصائيين تحاليل طبيه للتوظيف او حتى تدريب علما بانى معايا شهاده خبره 4 سنين ودبلومه تحاليل طبيه تحليليه بتقدير عام جيد جدا ياريت ربنا يكرمكم حد يساعدنى لانى معرفش اى حاجه فى الاحساء

ميرسىىى على عدم ردودكم بس بليز حد يساعدنى ويرد عليه ربنا يكرمكم ويعرفنى ايه الاجرأت اللى لازم اعملها هنا فى السعوديه علشان اشتغل

لو سمحتي اختي انا في الرياض
      وعندنا مستشفيات كثيره بس لابد من تصنيفك الوظيفي من الهيئه واجتياز اختبار برومترك

ميرسى اخى خالد على ردك بس ياريت توضح اكتر يعنى اعمل ايه علشان التصنيف من الهيئه ويعنى ايه اختبار البرومترك ولازم الاختبار ده لانى حاصله على بكالوريوس علوم ودبلوم دراسات عليا فى الكيمياء الحيويه التحليليه انا اسفه لانى طولت عليك باسئلتى بس فعلا انا معرفش الاجرأت هنا

بالنسبه للاختبار
          لابد من دفع رسوم للهيئه
          عن طريق الموقع الرسمي لهم
          يوجد هناك رقم الحساب للايداع
          ولاكن لابد لك الذهاب الى مقر الهيئه
          والاختبار يبغى له تركيز ومذاكره والنماذح موجوده هنا في المنتدى

يعنى ماينفعش اقدم على شغل بدون الاختبار ده وهل الموقع ده موجود فى الاحساء وايه الشهادات اللى بيطلبوها

انا في العاصمه الرياض
              ومقرها الرئيسي هنا بس مااعرف هل يوجد في الشرقيه مقر لها
              لاكن المطلوب دورة انعاش قلبي رئوي اسمها Bls
              وهذه الدوره بسيطه جدا ورخيصه مادياً لاتتجاوز المئه وخمسين ريال
              فقط هذا المطلوب والتقدم للاختبار

طيب اخى الدوره دى مدتها كام واشمعنى يعنى الدوره دى ههههههه لان عندنا فى مصر مفيش كده يعنى اهم حاجه الخبره والتقدير ودى برده فى الرياض يا ريت اخى تسالى فى فرع فى الاحساء او حتى الخبر وتعرفلى كل الاجرات وربنا يجازيك خير وبعدامتحان البرومترك هيكون تصنيفى الوظيفى ايه وميرسى قوى لزوقك

اختي انتي هنا في السعوديه
                  وتريدين وظيفه هنا فلابد لك من اتخاذ نفس الاجراءات المطلوبه للسعوديين
                  اما بخصوص الدوره فهي مطلوبه لجميع التخصصات الصحيه من دكتور الى فني
                  للتثقيف الصحي اتمنى يكون كلامي واضح
                  اما بخصوص برومترك فهو اختبار اون لاين من امريكا وتصنيفك الوظيفي حسب جامعتك و عدد الساعات اللي درستيها
                  اتمنى اكون قد افدتك

ميرسى اخى خالد وجزاك الله كل خير على افادتك ليا وربنا يجعله فى ميزان حسناتك اللهم امينن

يعمل...
                    X