إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

egypt

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• egypt

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    انا ممدوح من مصر عايش فى روسيا بقالى سنه تقريبا متزوج من روسيا وعندى طفله عمرها 7 شهور
    من اسبوع كنت مخنوق جدا وفى مشاكل فى البيت نزيلت اتمشه بليل شويه لوحدى ونفسيتى كانت تعبانه جدا وشربت كتير قبلتنى وحده سليتنى ممكن اشرب معاك وانا كنت فى احتياج اى حد اتكلم معاه وفقت وعدنا بعيد عن الناس والدوشه وشربنا تانى والشطان كان بينا وحصل بينا جنس بس مش بل الشكل الكامل جنس فمى وبوس وبست صيدرها ولما لمست الرحم لقيت دم فى ايدى كتير سلتها مرديتش عليه بل الشاكل المباشر وقالت عندى الدوره الشهريه وكان فى جرح طغير جدا فى ايدى ونزف ومن ساعت ما الشفت الدم انا بجت فقت وسبتها ومشيت والى اقلنى اكتر انها من ولاد الليل تقريبا بس لما شربت مدريتش بلى كنت بعمله والوسواس مسكنى بمرض الايدز مبنمش وكوابيس وتفكير وحصل معايه كل الاتى............
    1: نشفان ريق وبياض اليسان
    2 : وجع فى العضو وفوق العضو السوه
    3 : ارهاق
    4: وجع فى عضل الانف
    5: وجع فى عضلات القدم واسفل القدم
    6 : صداع بس مش مزمن
    وجع فى فتحه الشرج بسيط بيظهر ويختفى
    والوسواس مسكنى ومصحبنى ومش عاريف انام من التفكير
    ومش قادر اعمل تحليل عشان الموضوع ده من اسبوع فقط والى قلقنى اكتر انى متزوج وعندى طفله عمرها 7 شهور
    يا ريت من فضلكم تجوبينى وبسرعه ربنا يخليكم هل هذا الاعراض اعراض الايدز اعوزو بالله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا مستنى الرد من فضلكم انا مبعرف انام يا جماعه والوسواس هيجنينى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واللة علشان تقطع الشك حلل بعد 20 يوم من هدة الحكاية HIV combo( duo test) test i]h هيطمنك 99% حاول أن أن لا تحامع زوجتك خلال هدة الفترة أما بنتك فعاملها عادى لا تخاف صعب انتقال المرض لك بهدة الطريقة
      :extra77:

egypt

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
        الى الستاز dr.moz
        ......................................
        لو سمحت يا دوكتور dr.moz
        الى حضريتك رديد عليه بيه ده انا عملتو بعد ايزن حضريتك انا عايز رد كافى انا اكيد مستنى 20 يوم عشان اعمل التحليل بس هل الاعراض الى ظهرت عليه دى اعراض مرض الايدز واعزو بالله ؟
        نشفان ريق تجفف الشفتين بياض اليسان عرق صداع بس مش مزمن وجع فى القم واسفل القدم بس مش شديد وجع فى عضم النف بس بردو مش شديد وبعض الاحيان وجع فى العضو وزاى اكلان ويوجع بعض الحيان فوق العضو السوه ..............
        هل هذا الاعراض اعرض ايدز واعوز بالله ؟؟؟؟؟؟؟؟
        ولا اعراض تفكير وقلق وقلة نوم انا الشك جنينى والله بكلم نفسى الوسواس مصاحبنى ليل ونهار يا ريت تجوبنى وبسرعه الله يكرم0ك يا رب بل التفصيل
        ويارب يكون خير انشاء الله انا خايف اجى جنب مراتى وخايف اجى جنب بنتى وحياتى اصبحت تتحول لجحيم ...................... من فضلك اجيبنى
        مع كامل الشكر::
        بسم الله الرحمن الرحيم
        الصلاة والسلام على اشرف المرسلين
        سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم وال بيته و أصحابه أجمعين
        رب اغفر لي و لوالدي و أصحاب الحقوق على والمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الأحياء منهم والأموات يوم يقوم الحساب

سبحان الله وبحمده ، عدد خلقه ، ورضى نفسه ، وزنة عرشه ، ومداد كلماته

أرجو أن تسامحني وتبرى ذمتي اذا كنت أخطيت بحقك لاسمح الله بقصد او بغير قصد
        أرجو أن يسامحني الجميع ويبرى ذمتي
        كفارة الغيبة
        هي أن تطلب من الذي اغتبته أن يبيحك وكل منا وقع في الغيبة بشكل مباشر أو غير مباشر .

اللهم إني أشهدك أني قد أبحت وسامحت جميع من نالوا مني من الغيبة
        التعديل الأخير تم بواسطة mimichika; الساعة 07-08-2009, 09:47 AM. سبب آخر: الى dr.moz

الاعراض الي ذكرته نتيجة التفكير والخوف فقط

الى الستاز dr.moz

السلام عليكم
            لو سمحت من فضلك رد عليه فى هذا السؤال
            حضرتك رديد عليه قبل كده وقلتلى ان الاعرض الى عندى اعرض شك وسواس وقلق وقلتلى اعمل تحليل بعد 20 يوم؟
            الان بعد مرور 12 يوم ابتدا يظهر اعرض برد بسيطه بس برد عرق بسيط التهاب فى الانف بسيط وكل يوم الوسواس بيزيد انى مريض بمرض الايدز اعوزو بالله
            من فضلك قلى الاعرض الوليه الى بتظهر كى تكون بسيطه ام شديده؟ والى انا فيه ده كام% شك اعراض او كى يكون وسواس من فضلك رد عليه انا مبنمش والوسواس والشك قتلينى
            الى الستاز dr.moz
            ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يا رت من حضرتك الرد السريع بل التفصيل الله يخليك

لو سمحت يا dr.moz الرد
              انتا دكتور واكيد عاريف انى اى حد بيسئلك على حاجا بيبقه مستنى الرد السريع عشان قلقه والسواس الى جواه لو حضريتك رافض مسعدة المنتدا اوك ارفع اسمك من عليه واضافة شخص تانى يكون مستعد للمساعده والرد
              :sm186:

الى الستاز dr.moz

اسف جدا يا dr.moz بس حضريتك عارف القلق الى انا فيه ربنا يتوب عليا منه وعلى الشباب اجمعين انشاء الله
                اسف على الموقف البايخ الى خته بس والله انا بجد الخوف قتلنى
                بيزات بدت حبوب حمرا صغيره او تشبه الدمامل الصغيره
                بدقت تظهر فى ظهرى وفى الفخاد وفوق الحاجب اها مش كتير بس اول مره تحصلى واكلان فى ظهرى او حاسيس زاى ميكون هيحصل كدمات وظهرت فى صيدرى برقعتين صغيرين جداااااا حمرا
                وكل ده محصليش قبل كده خالص

يا dr.moz انا مش قادر اعمل تحليل فى روسيا انا فى بلد صغيره جدا ومراتى دكتوره بردو اسنان ومن احسن الدكتره فى البلد الى فيها وكل الدتره يعرفوها ويعرفونى
                يا ريت تيطمنى لى اخر مره من فضلك
                واسيف مرة اخره

ليست أعراص أيدز عندما تكمل 20 يوم فم بعمل التحليل قى مدينة أخرى و مرة أخرى بعد 3 شهور ليس عندى رد غير هدا

اذهب للطبيب النقسي فالحالة هي فوبيا المراض الخطيرة

اذا اردت ان تخص الدكتور بالسؤال فاؤسل له على الخاص

وعلى فكرة اسمه معز مش موز
                    ولا تحسبن المجد تمرا انت اكله

لن تبلغ المجد حتى تلعق الصبر

الى الستاز الدكتور egg والدكتور moz

الى الستاز الدكتور egg
                      اولا انا اسيف جدا على الموقف البايخ الى حصل منى مع الدكتور موز...............
                      اما بعد
                      الان فات 16 يوم من العلاقه الشيطانيه الى تمت يوم 31.7
                      الان بدا يظهر خمول وكسل وحبوب تشبه الدمامل
                      وخم وكسل بطريقه مش عديه
                      اما الحبوب التى تشمل الدمامل مش كثير
                      بس فى منها تحت الباط والفخدين
                      والظهر
                      وفى الظهر ايضا فى احساس زاى ما يكون هيظهر بقع او كدمات انا زاى ماكون حسيسها بس مش ظهرا والتهاب بسيط فى الشفتين بياض ليسان صداع زغلاله بعض الحيان ........انا قربت اوصل للجنون بجد بكلم نفسى يا دكتور رegg كل ساعه تقريبا اقيس درجه الحراره سعات 35.5
                      وسعات 36.6
                      وسعات 36
                      وكل ساعه ايضا ادخل الحمام افحص جميع جسمى من الحبوب او البقع
                      واكبر مشكله عندى انى فى روسيا فى بلد صغيره جدا ومراتى من اكبر دكتره فى هذا البلد وكل الدكتره اصحبها ويعرفونى كويس

لماتكمل 21 يوم أعمل فحص بي 24 كومبو

ااعتقد ان عندك لما مارست العلاقة انتقلت لك عدوى جلدية بالتلامس

اموكسيلين او اي توع مضاد حيوي للدمامل يفضل عمل مزرعة واختبار حساسية

اما بالنسبة لابيضاض اللسان فهي عدوى فطرية تزول باستخدام myconazole

او اي مضاد فطري دهان او كبسول

هذه هي الاعراض الظاهرة والتي يجي اليحت فيها وعلاجها اولا

اما بالنسبة للابدز فهو شك ممكن تعمل تحليل p 24 بعد 21 بوم

لكن عالج الاعراض الجلدية اولا وارتفاع الحرارة طبيعي بسبب الالتهابات

تحياتي
                          ولا تحسبن المجد تمرا انت اكله

لن تبلغ المجد حتى تلعق الصبر

اشكرك جدا جدا
                            يا دكتور egg
                            ربنا يبارك فيك وصحتك يا رب

التوبه يا اخوانى والرجوع الى الله لعل الله يغفرلى واليكم والمسليمن جماعين

الصلاة والسلام على اشرف المرسلين
                              سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم وال بيته و أصحابه أجمعين
                              رب اغفر لي و لوالدي و أصحاب الحقوق على والمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الأحياء منهم والأموات يوم يقوم الحساب

سبحان الله وبحمده ، عدد خلقه ، ورضى نفسه ، وزنة عرشه ، ومداد كلماته

أرجو أن تسامحني وتبرى ذمتي اذا كنت أخطيت بحقك لاسمح الله بقصد او بغير قصد
                              أرجو أن يسامحني الجميع ويبرى ذمتي
                              كفارة الغيبة
                              هي أن تطلب من الذي اغتبته أن يبيحك وكل منا وقع في الغيبة بشكل مباشر أو غير مباشر .

اللهم إني أشهدك أني قد أبحت وسامحت جميع من نالوا مني من الغيبة

كن متواضع ولا تكابر
                              واطلب العفو من اخوانك
                              والله يحفظك

سبحان الله و الحمد لله

و لا اله لا الله و الله أكبر

قال رسول الله -صلى الله ...ه وآله وسلم -:

)) الحمد لله الذى تواضع كل شىء لعظمته، الحمد لله الذى استسلم كل شىء لقدرته، الحمد لله الذى ذل كل شىء لعزته، الحمد لله الذى خضع كل شىء لملكه ((

من قال هذا الدعاء مرة واحدة، تكتب له 1000حسنة ويرفع به 1000 درجة، ويوكل الله له 70000 ملك يستغفرون له إلى يوم القيامة.

موقع سجودك

يا أخي أطِلِ السجود وأكثر مناجاة اللـه

واللـه ستشعر بشعور غريب وعظيم ،

يا أخي تقرب الى اللـه ، حاول أن تُلِحَّ عليه
                              كما يلح طفلً صغيراً على شيء يريده

يا أخي أدنو من اللـه ، تذلل مرة بين يديه .

كما بفعل البعض ويتذللون لغير اللـه

هذا وتقبل آسفي إذا أنت ندمت على دخولك هنا
                              وصلى اللـه على سيدنا ونبينا محمد وعلى آله وصحبه وسلم اجمعين ،،

والسلام عليكم ورحمة اللــه وبركاته

" إنما يوفى الصابرون أجرهم بغير حساب"

منقول

وقفة قبل الندم ""سيئات جارية"""

وبعدين معاااااااااك

اللهم اجعلنا ممن اذا ماتوا توقفت ذنوبهم اللهم آمين

يعمل...
                              X