إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سويت تحليل وطلعت النتيجة بس ماعرفت اقراها

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

يا جماعه والله حرام الى انتم بتعملوه سايبين الاهم وبتتكلمو عن اذا كان علاج الشيخ فعال ولا لا
    الاخ صاحب المشكله بيقول انا عملت تحاليل بعد اخر علاقه طيب ايه الى يوقعك فى المشكله دى المره دى جات سليمه هقول ايه بس ده ما فيش حد اتطرق للمشكله دى لو قلت انا نقلت دم او اتشكيت بابره حتى كنا هندعيلك بس اقول ايه ربنا يهديك ويعافيك انا اسفه لو كنت قلت كلمه زعلت حضرتك بس الجمله استفزتنى والى زهقنى اكتر رد الاخوه والاخوات وخناقتهم عن علاج الشيج بيجيب نتيجه ولا لا ربنا يهدينا كلنا يارب

صراحه يا اخوان الكلام والحوار حلو انا اريد ان اقول لكم شيء حسب استنتاجي للموضوع هو انه الحالات التي لم يتم شفائها الى الان عند الشيخ هو بمثابه تاخر اخذ العلاج في الاصابه الاوليه يعني الناس الي صارلهم ثلاث سنوات
      ورايحين عند الشيخ هذا صعب ربما ان يتعالج او اته يريد وقت كبير جدا لانهاء المشكله في الجسم فالعلاج الذي عند الشيخ يمكن الشفاء منها باذن الله في المراحل الاولى في كشف الاصابه يعني اعتقد في مده لاتزيد عن ستت شهور يفضل والله اعلم ونسال الله رب العرش العظيم ان نجد دواء لهذا المرض اللعين امين يارب العالمين
      RIP

يعمل...
      X