إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مين لسه ماختبرش امتحان الهيئة وعايز يستعد قبل مايحدد ميعاد؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مين لسه ماختبرش امتحان الهيئة وعايز يستعد قبل مايحدد ميعاد؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا عايزة امتحن بس عايزة استعد كويس قبل مانحدد ميعاد ان شاء الله عشان كدة نفسي تكونو معاي نشجع بعض الأسئلة اللي هنا حوالي 506 سؤال ايه رأيكم كل يوم ان شاء الله نذاكر 10 اسئلة ب10 اسئلة هكون كتباها مع حلولها مع شرح وافي ليها يثبت المعلومة وده طبعا اكيد هيفيدنا ان شاء الله في الشغل بعد كده غير ان احنا هنحل الأمتحان ان شاء الله بجدارة وكمان هنشجع بعض على المذاكرة
    بس عايزة ردود تقول انها معاي عشان اعرف مين هيبدا معاي ونتابع بعض بإذن الله
    ها مييييييييييييين معاي ان شاء الله كل يوم 10 اسئله ونخلص بإذن الله في خلال شهر ونص تقريبا
    ارجو التثبيت عشان الكل يستفيد:sm203:

محدش عايز يدخل معاي ونشجع بع على المذاكرة يعني كلكلم مذاكرين ومستعدين
    شكلي هيجيلي احباط

لووووووووووولز اكيد معاكي انا من زمان ادور على احد يشجعني ,, بس ها اسئلتك حق اخصائييين ولا فنين ؟؟؟انا بمتحن انشالله اخصائي اذا اخصائي على طووووووول انا وياك ,, وجزاك الله الف خير
      وحْدَهــا القلوبُ البيضاءُ تعرف طريقهــا إليّ..♥:extra59:

المشاركة الأصلية بواسطة soso^_^ مشاهدة المشاركة
        لووووووووووولز اكيد معاكي انا من زمان ادور على احد يشجعني ,, بس ها اسئلتك حق اخصائييين ولا فنين ؟؟؟انا بمتحن انشالله اخصائي اذا اخصائي على طووووووول انا وياك ,, وجزاك الله الف خير
        للأسف انا معرفش لسه انا اخصائية ولا فنية بس اعتقد اني فنية على ماسال فكنت ناوية اذاكر كفنية ان شاء الله مش هتيجي كدة معاي؟
        تخيلي اصلا ان موضوعي شافه 160 فرد ومحدش رد غيرك بس لسه عندي امل

عادي خيتوووو خلي عندك امل ,, يلا انا معك في كل الاحواااال وشوي شوي الناس ر اح تجي ,, انتي ايش تخصصك ؟؟؟!!!
          وحْدَهــا القلوبُ البيضاءُ تعرف طريقهــا إليّ..♥:extra59:

المشاركة الأصلية بواسطة soso^_^ مشاهدة المشاركة
            عادي خيتوووو خلي عندك امل ,, يلا انا معك في كل الاحواااال وشوي شوي الناس ر اح تجي ,, انتي ايش تخصصك ؟؟؟!!!
            انا خريجة علوم من مصر ومعاي دبلومة في الكيمياء الحيوية بس لسة ماقدمتش ورقي انا في السعودية حاليا بس الظروف ملخبطة مش فاضيين نروح نقدم الورق بس كنت سالت في مصر قالولي فنية مش عارفة ليه 5 سنين دراسة على الفاضي بس مش مهم اهم حاجة اني اشتغل ان شاء الله واخد خبرة حلوة في الشغل عشان افتح معملي الخاص بعدكدة في مصر
            المهم انتي نورتيني وشجعتيني شوية ان شاء الله اليوم هكتب اول 10 اسئلة في اسئلة الفنيين وشرح كويس ليهم عشان نحفظهم كويس ومش مهم بالترتيب المكتوب هنجمع الأسئلة المتشابهة والمرتبطة مع بعض وعشانك انتي كمان هناخد كم سؤال من اسئلة الأخصائي نذاكرهم وهي كلها معلومات هتفيد مش هتخسرنا حاجة ابدا ان شاء الله

صباح الخير
              ابغه اسال مين دخل اختبار الهيئه دحين يعني في الشهرين يلي فات الله يخليكم ابغه احد يساعدني في الاسئله لانو اتغيرت مو نفسها الاسئله يلي كانت اول حقت ابو رشاد يلي يعرف شي ممكن يفيدني لاتترددو
              صحبتي اختبرت امس ومو نفس الاسئله يلي حق ابو رشاد اتغيرت كليا بلييييز احد يساعدني

المشاركة الأصلية بواسطة lolololo مشاهدة المشاركة
                صباح الخير
                ابغه اسال مين دخل اختبار الهيئه دحين يعني في الشهرين يلي فات الله يخليكم ابغه احد يساعدني في الاسئله لانو اتغيرت مو نفسها الاسئله يلي كانت اول حقت ابو رشاد يلي يعرف شي ممكن يفيدني لاتترددو
                صحبتي اختبرت امس ومو نفس الاسئله يلي حق ابو رشاد اتغيرت كليا بلييييز احد يساعدني
                ياأختي جايز تكون صحبتك اخصائية مش فنية واسئلة ابو رشاد للفنيين اساليها كدة وعرفينا

دحيم لو اخصايئه يكتبولي microbilogy teachician????
                  ولو فنيه ايش يكتبو؟؟

ياجماعة انا اخصائية ميكرو بيولوجي امتحنت 3 مرات وما نجحت وحولوني لتدريب 3 اشهر في مستشفى
                    فيه ناس نصحوني امتحن في مصر هل بعد ما امتحنت هنا في المملكه ينفع اروح امتحن في مصر واجيب معايا الشهاده لان في مصر مش راح تكون مقيد بعدد مرات للامتحان مع ان انا لسه باقيلي محاوله رابعه هنا في المملكة ارجوكم افيدوني

والله انا مااعرف في مصر كيف القوتنين في مصر وكيف عندهم الهيئه
                      ابغه اسالك دحين انتي متى اختبرتي وكي فكانت طبيعه اسالتك ممكن تفيديني لو سمحتي

كيف القوانين ...

والله انا مااعرف في مصر كيف القوانين في مصر وكيف عندهم الهيئه
                          ابغه اسالك دحين انتي متى اختبرتي وكيف كانت طبيعه اسالتك ممكن تفيديني لو سمحتي

ياجماعة الأسئلة اللي في المنتدى هنا معظمها للفنيين واسئلة الأخصائيين مش كتير فكل واحد يشوف هو تصنيفه ايه الأول واسئلة او رشاد هنا للفنيين خدوا بالكم 03.

ياجماعة الأسئلة اللي في المنتدى هنا معظمها للفنيين واسئلة الأخصائيين مش كتير فكل واحد يشوف هو تصنيفه ايه الأول واسئلة او رشاد هنا للفنيين خدوا بالكم .

يعمل...
                              X