إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

باللع عليكم حد يفسر لى التحليل

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• باللع عليكم حد يفسر لى التحليل

الحمد لله لم افعل الفاحشه طول حياتى ولكن جانى وسواس قهرى فلب حياتى راسا على عقب وذلك من بعد ان جرحت عند احد الحلاقين وهو هندى الجنسيه حيث انى اعيش فى دوله عربيه ودارت براسى افكار غريبه تاره بان الحلاق مصاب بالايدز او ان من حلق قبلى مصاب هو الاخر ودخلت فى دوامه من الفكر وعليه قمت بعمل تحليل سريع يعرف بالرابيد تيست فى مصر وكان الحمد لله نيجتيف ومن بعد فتره اقل من اسبوع جانى الوسواس بان صاحب المعمل لم يهتم وعليه ذهبت اليه مره اخرى وعملت نفس التحليل بنفس الطريقه وكانت الصدمه انه قال لى انا كنت شاكك فى التحليل الاول وده اكد لى اصابتك بالايدز عافانا الله صعقت من الصدمه وقلت له انا بتناول عقاقير مهدئه ممكن تاثر قال لى ممكن خلينا نعيد لك التحليل بعد 4 ايام وكتب لى مضاد حيوى وخرجت من عنده والدنيا سواد وكنت افكر فى الانتحار واثناء سيرى وجدت معمل المختبر ودخلت وشرحت للموظف الذى هون على وقال لى خلينا نعمل لك تحليل بالاليزا ادق من السابق وفعلا عملته والنتيجه الحمد لله لكن الوسواس مازال يحاصرنى حيث انى مقبل ع تجديد الاقامه ولا اعرف ان كان التحليل صادق ام لا مع العلم ان الموظف قال لى انه متاكد من التحليل وهذا التحليل HIV Anti**** AIDS TEST NR Negative
    N.B NR means Neagative
    React means positive هل اعتمد الاليزا ولماذا الرابيد تيست اعطانى هذه النتيجه افيدونى افادكم الله
    ع فكره الحلاق غير الشفره امامى لكن شكى من الصفيحه اللى بيحط الشفره او الموس فيها يارب استرها

اخي تسائلك غير واضح
    ادا كانت الاليزا سالب خلاص انسى الرابيد تيست لان الاليزا ادق

يا اخى مشكور ع الرد بس التحليل ده اسمه ايه؟ باى طريقه الاليزا ولا ايه لان معظم التحاليل فيها ارقام ونسب وكمان يكتبونhivabلكن هنا ما كتب زى معظم التحاليل اللى قراته وشكرا ع الاهتمام

يعمل...
      X