إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الهيئة السعودية للتخصصات الطبية [ استفسارات & اسئلة ]

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سلام عليكم والله انا عايزه امتحانات للبيرمنت للمختبرات الطبيه وانا تخصصي امراض دم

• RAMADAN KAREEM FOR ALL

• الف مبروك يا اختي ساره 1981
        وياليت تكتبي الاسئله الي اجت لك في الامتحان
        ودعواتك انشاء الله امتحاني بعد العيد اخصائية عام ويارب اعدي من اول مرة.............
        أجمل الحظات ان تكون مع من تحب
        غسق

• سلام عليكم انا معى بكالاريوس مرتبة شرف فىhaematology كيف يكون الامتحان ومشكور اخوى عضو الهيئة

• السلام عليكم
            انا تصنيفي اخصائيه ميكرو بيولوجي لكن دخلت الامتحان مرتين ورسبت ممكن تقولي اذاكر من فين عشان باذن الله اعدي ف المره الثالثه والله تعبت وذاكرت كتير ف المرتين
            لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

• السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
              انا خريجه جامعه 6 اكتوبر كليه علوم طبيه قسم محتبرات
              درست 4 سنوات يعني بكالريوس
              الجامعه في مصر
              ومن مواليد السعوديه ومقيمه ايضا في السعوديه وابغى امتحن الهيئه صراحه امتحنت مرتين ولم انجح لانه انا بذاكر اسئله والبتجيني اسئله تانيه فما هو الحل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

• السلام عليكم
                تكفوووووووووون طلبتكم طلب انا امتحنت امتحان الهيئه اربع مرااات و ما نجحت
                باقي لي فرصتين بس . تكفوووووووون اللي يقدر يخدمني بالأسئله يقوولي الله يخليكم
                و الله نفسيتي زفت بسبب هالامتحان
                تخصصي فني تخطيط قلب

• لو سمحتوا ممكن تعطوني فكرة عن اختبار الهيئة لان اختبار بعد 5 شهور وانا اتمنى احد منكم يفيدني بالموضوع وشكراا لكم

• لو سمحتم للاستاذ عضو الهيئة او اى حد متاكد من الاجابة \

دلوقتى انا طبيبة ماجستير باثولوجيا اكلينيكية واتصنفت من 3 سنوات والان موعد التجديد انا جمعت ساعات التعليم المستمر ولكن لا اعمل فهل ييجددولى ولا ايه

• ارجوووووووووووووك ياعضوو الهيئه انا حاصله على بكالوريوس طب بيطري ودبلومه في الميكروبيولوجي من مصر تصنيف الهيئه لي اكون اخصائيه ام فنيه وجزاك الله خيرا

• ممكن نوذج من اسئللة الكمياء الحيويه وتأتي على اي اساس لماذا تغير القانون من التصنيف بعد السنه الخبره اخصائي الى فني ومساواته بدبلوم مختبرات طبيه مع انه مع الخبره يصنفوا كأخصائين ؟؟

• انا دارسه تكنولوجيا حيويه وهندسة جينات
                          رح يتم امتحاني بهالشي
                          وع ايش بركزو
                          وانا دارسه اربع سنوات اعتبر فني او فني اول او اخصائي

• اخى عضو هيئه التخصصات الطبيه ياريت لو تعرفنا ما تصنيف بكالريوس علوم كيمياء ودبلومه ف الكيمياء الحيويه ولك جزيل الشكر

• مشكوووووووووووووووووووور

• السلام عليكم اخى انا مصرى مقيم خريج علوم كيمياء حيوى ودبلوم حيوى وعندى امتحان تحريرى يا ترى طبيعة الأمتحان بتكون فى ايه بالظبط وياترى انا امتحانى تحريرى هل ده بيختلف عن البرومترك والنتيجة بتاخد كام يوم عشان اعرف انا اجتازت الأمتحان ولا لأ
                                جزاكم الله خيرا

يعمل...
                                X